Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~keskese | użytkownik

imię i nazwiskoDżu adres zarejestrowany16.11.2007 @17:36:45 ostatnio na stronie30.03.2008 @12:54:35

lubię, czy nie lubię. Jestem amatorką, uczę się, ludzie podobno mnie lubią w tym, co fotografuję i piszę,ale ja sama, hm.


mam na imię Julia, miło mi

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty11 komentarze143 posty na forum1

komputer / sprzęt
niedługo nowy ; )

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grejfrutoowa    13.03.2008 @12:31:41
czemu nic nie ma?
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~pinkpanther    24.01.2008 @20:23:04
Obijasz sie moja droga! nić ne dodajeś... bzydka Ty
oceeń mi digarty...
_______
with love.xoxo
~CrazyMaryska    02.01.2008 @20:56:13
~CrazyMaryska    02.01.2008 @20:18:36
przekazałam
~CrazyMaryska    02.01.2008 @20:14:42
kochaj ile chcesz!
~PannaAleksandra    02.01.2008 @19:47:05
dziekuje..
_______
Składamy się w 70% z wody. Reszta, to uśmiech. Bez niego bylibyśmy przezroczyści jak powietrze...
~mychaa    02.01.2008 @16:02:23
Dzięki
_______
"Errare humanum est" Seneka Starszy
~Rodzyn889    31.12.2007 @15:11:53
Spoko zmienie tło Ale musisz udostępnic mi swoją Łazienke, wtedy tło bedzie inne :D
_______
..nie dziękuj za oceny: lepiej oceń i skomentuj moje zdjęcia..
Śmiech Największą Bronią Ludzkosci..
~KamilJakubJamroziak    31.12.2007 @13:25:08
_______
are you watching closely?
~KamilJakubJamroziak    31.12.2007 @13:21:32
głupie pytanie proszę Pani
ależ tak!
_______
are you watching closely?
~cartoon07    31.12.2007 @12:52:23
dziękujęęę
:D
_______
~pinkpanther    30.12.2007 @19:56:11
Kiedy nowe?
_______
with love.xoxo
~Autsajderka    18.12.2007 @09:28:59
jestem w TYM ciENka. ;F
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~legalna    17.12.2007 @22:01:09
tak to nie ja, ale nie moge zmienic tego zdjecie !
_______
stan z boku, nie prowokuj .!
~Autsajderka    17.12.2007 @21:48:04
fak. w morde pierdolnij, bo TAK.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    17.12.2007 @21:34:28
wiem, że DŻU jesteś i będziesz mieć niedługo nowy sprzęt, że lubisz Garfielda i jesteś Julią. ;F
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Michuchu    17.12.2007 @20:30:46
dzięki za reweleke ;3
miły akcent, zwarzając na to, że moderatorzy ukryli to opowiadanie bo jest "słabe i bez pomysłu" ='D
~Autsajderka    17.12.2007 @19:45:31
łi.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~morethanone    16.12.2007 @16:18:43
ups, bledu juz nie maa, ze banalne to sie zgadzam, powiedzialbym nawet ze troche schematyczne, no ale ktos mnie poprosil zebym dodal
~nierealnie    16.12.2007 @16:03:37
danke (;
~Rodzyn889    13.12.2007 @19:27:56
No ODbra, Najlepsziejszego Mordeczko! ;-* Jak Cie kiedys znajde to Cie WYCISKAM ;D
_______
..nie dziękuj za oceny: lepiej oceń i skomentuj moje zdjęcia..
Śmiech Największą Bronią Ludzkosci..
~Rodzyn889    13.12.2007 @19:21:29
Co ja nic nie pisze?!!?? Chyba zart!! pisze Ci na gg w kółko a Ty mnie olewasz.. O uriodzinach Pamietalem mam zapisane na biurku ALE SIE GNIEWAM SIE NIE SKLADAM CI ZYCZEN BO PEWNIE I TAK MI ZNOWU NIE ODPISZESZ;(
_______
..nie dziękuj za oceny: lepiej oceń i skomentuj moje zdjęcia..
Śmiech Największą Bronią Ludzkosci..
~pinkpanther    12.12.2007 @19:16:27
dedykację masz u mnie :D
_______
with love.xoxo
~pinkpanther    12.12.2007 @17:34:18
hihi
ostatnio edytowane: 2007-12-12 17:35:06
_______
with love.xoxo
~Rodzyn889    10.12.2007 @15:47:55
Ale chwila moment.. EJ!! Co Ty sie wogole do mnie nie odzywasz?!
_______
..nie dziękuj za oceny: lepiej oceń i skomentuj moje zdjęcia..
Śmiech Największą Bronią Ludzkosci..
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt